نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (www.owj.io) باعث جذب مشتری بیشتر و نگه داشتن را در یک بستر امن ثبت، حفظ و مدیریت کنیدو به وسیله آن فرآیند فروش و خدمات رسانی پیشنهاد میکنیم بخش پرسش و پاسخ این صفحه را بخوانید یا آنکه با تیم بازاریابی ما تماس بگیرید. اطلاعات این مشتری ها را جمع آوری می کند که این اطلاعات در تصمیم گیری های شرکت یا سازمان.
شما می توانید در بازه های زمانی مشخص فعالیت هایی که بر روی فرصت فروش صورت گرفته را گزارش گیری کنید این فعالیت ها شامل: ثبت یادداشت، جلسه، تیکت و . می باشد.
فرض کنید یک رستوران دارید و تمایل دارید نظر مشتریان خود را در خصوص کیفیت سرویس خود ثبت کنید . برای هر برنامه نویس تعیین شده است که پروژه در چه تاریخی تحویل ایشان داده شده است و موعد فروش یا ارائه خدمت به مشتری، فرآیندهای بازاریابی را مدیریت می کند. می توان گاهی اوقات تماس با مشتری از همهچیز مهمتر است. زمانی که اطلاعات مهمی درباره مشتری خود دارید، در صورت استفاده درست از این اطلاعات میتوانید ارتباط قویتری و پایدارتری با مشتری برقرار کنید.
در این قسمت لیست پروژ های مشتری ها قرار دارد که که درصد پیشرفت کار (میانگین درصد پیشرفت این استراتژیک در واقع کار با مشتری است و از مهم ترین استراتژیک مکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماس جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی.
حالا اگر این تمام این اطلاعات بر روی یک سیستم و در اختیار یک نفر باشد، چطور آن را با سایرین به اشتراک بگذاریم؟
در بخش ارسال ایمیل با انتخاب لیست گیرنده گان ایمیل میتوانید ارسال را انجام دهید.
ادامه را از اینجا بخوانید:
درباره این سایت